haring.reismee.nl

Ulanbataar

Frans voor het eerst op een paard

Reacties

Reacties

klaas & lenie

ik meende dat je een hekel aan paarden had, maar zo te zien op je foto is je angst nu overbrugt geweldig.
Kom je maar een keerje langs om te rijden. Blij om weer iets te hooren van jullie na zo"n lange trein rijs
gr. klaas & lenie

Anko & Marga

Erg heldhaftig ik geloof niet dat ik als een "Mongool" op zo'n paard zou durven, mooie foto's, wel een heel andere omgeving als je scandinavie gewend bent maar ik had dit ook wel graag met eigen ogen willen zien maar onze camper kan zo'n eind niet denk ik.Veel plezier verder we kijken al weer uit naar het volgende bericht.

Groetjes Anko & Marga

Hans en Truus

Hallo reizigers.

Fantastisch,om deze foto's te bekijken.
Hadden jullie toch nooit kunnen bedenken,dat je daar op een paard zou zitten.
Frans het staat je goed,moet ik toe geven.

Volgens mij zal het moeilijk zijn om alles te onthouden wat jullie allemaal zien,het is overweldigend!!!!!

We wensen jullie heel veel plezier en wij genieten ook.

Liefs Hans en Truus.

Tiets

Hey Frans,dat ik jou nog es ergens anders op zie rijden dan een auto....maarrreee staat je goed,hoop dat het de Suzuki onder de paarden was ha ha ha....
Nou ik zou weer ophouden met mijn flauwekul,wens jullie nog veel belevenissen toe(hebben wij er ook wat aan)
Liefs Tiets.

Klaas & Lenie

Hallo Olga & Frans.
Nou de muur maar opzoeken ,kun je en middels een plekje uit zoeken voor je verjaardag , maar je zal van je familie geen bezoek krijgen. Ja Frans ze vinden je allemaal een kanjer dat je zomaar op een paard stapt.
Verder nog veel mooie dagen toegewenst we kijken al weer uit na de volgende mail
gr.liefs Klaas & Lenie

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours