haring.reismee.nl

Bangkok.

Met een speedboot van Koh lipe via Koh lanta naar Phuket. Met de taxi naar ons hostel in Patong. Daar aangenomen blijkt het hier een grote feestbende te wezen en hebben we snel besloten om naar onze eindbestemming Bankok te gaan. De laatse nacht in Patpong sliepen we bij een echtpaar waarvan de van oorsprong Nederlandse was en al 40 jaar in Australie had gewoond, maar nog zeer goed Nederlands sprak en het ook wel leuk vond om weer eens Nederlanders te ontmoeten. Met het gevolg dat we s'avonds bij hun aan tafel werden uitgenodigd om rode kool, gekookte aardappelen en draadjesvlees te eten. Het was echt heerlijk om na al die weken weer eens lekker op zun Hollands te eten. In een uur vlieg je van Phuket naar Bangkok en daar zitten we in een heel gezellige buurt en in een prachtig hostel met een zwembad boven op het dak. Vandaag een trip gemaakt naar de floating market en de bridge over the river kwae en ook de oorlogbegraafplaats bezocht. Omdat de koning vandaag ( 5 dec) jarig is was de halve stad afgesloten, wat inhield dat we meer dan twee uur in een opstopping terechtkwamen. Al met al veel gezien en vroeg opgestaan(7 uur) wat voor sommige mensen toch wel heel vroeg is. Morgen uitslapen en rustig aan doen. Iedereen bedankt voor de leuke reacties en het volgen van onze reis en tot het volgende bericht. Veel liefs en groeten van Olga en Frans uit Bangkok.

Klaas & Lenie

Hallo Frans & Olga
Heb even je foto's bekeken en wat kwam ik tegen een familie Haring, dat is ook toevallig misschien nog fam. van jullie,wie weet kun je misschien uitzoeken op de computer Frans heb je weer wat te doen. Dus dat was weer lekkere Hollandse kost bij die Hollanders in Bangkok. Nou we zien jullie spoedig weer in Kloosterburen, ben benieuwd over jullie belevenissen
Goetjes Klaas & Lenie

Jaap Stel

Hallo luitjes,

Iedere keer lees ik met veel plezier jullie belevenissen.
Wat hebben jullie al enorm veel gezien deze maanden! Wat een indrukken! Ben erg benieuwd naar de verhalen/foto's. De dingen welke jullie nu beschrijven heb ik ook gezien. Erg leuk om dit te herkennen. Nog veel plezier en alvast een goede reis terug.

Tiara Tours