haring.reismee.nl

Bangkok-Amsterdam .

Oftewel van 33 naar een graad of 6 denk ik. Helaas het einde van 10 prachtige weken door 5 verschillende landen met 5 verschillende talen, culturen, valuta en ook diverse religie. Terugkijkend is dit tot nu toe onze mooiste vakantie geweest, mede door vaak met de lokals in contact te zijn geweest. Deze vakantie is niet te vergelijken met 2 weken Griekenland. Vooral het zelf regelen vanaf Peking was een mooie ervaring. Ik ( Frans) moet Olga hiervoor bedanken voor het regelen van het volgende hostel en de treinkaartjes. Ook wist ze steeds de mooie en intressante plekken te vinden. Voor mij was alles een nieuwe ervaring om als backpacker op reis te gaan. We hebben diverse leuke mensen ontmoet en ieder heeft dan zo zijn eigen reden om vooral lange reizen te maken. Jong of oud het maakt niet uit. We kwamen een stel tegen van mijn leeftijd, die gaan al jaren 5 maanden in onze wintertijd naar Thailand en in Nederland gaan ze 3 maanden met hun camper door Europa. Al met al een geweldige ervaring voor mij en ik wil bij deze Olga nog bedanken dat ik mee mocht. Ook wil ik natuurlijk Wilma bedanken dat ik weg mocht gaan voor tien week. En natuurlijk iedereen bedankt voor het volgen van onze verhalen en de leuke reacties die we gekregen hebben. Gisteren zijn we nog naar ChinaTown geweest en hebben we ons laten verwennen met een schoudermassage(zie foto). Vandaag ( 10 dec ) vliegen we om 12.55 uur ( Bangkok tijd) uit Bangkok en komen om 1900 uur Nederlandse tijd in Amsterdam aan. Daar pakken we de trein naar Groningen. Veel liefs en groeten uit Bangkok van Olga en Frans.

Reacties

Reacties

cor en jose (yangshuo)

Hee, leuk om jullie blog te lezen. jammer dat het er al weer op zit.
wij hebben in zuid-china toch maar weer fietsen gekocht. en zitten nu in laos. heerlijk!!!
groetjes

cor en jose (yangshuo)

Leuk om jullie blog te lezen.
Jammer dat het er al weer op zit.
Wij hebben in zuid-china toch maar weer fietsen gekocht,
en rijden nu door Laos. Heerlijk!!

Dolly

Hoi Frans en Olga,
Wat vliegt de tijd voorbij.
Wij gaan jullie mooie verhalen en foto's missen.
Bedankt dat wij jullie konden volgen.
Hartelijke groeten van Johan en Dolly.

Astrid Rene Anniek

Hallo

Een goede terug reis
En welkom in het kleine koude kikkerland maar ook gezellig!!!!
Groeten astrid rene anniek

Jan en Linda

Hoi Olga en Frans,

Het is nu 18:25 ned tijd. Dus nog even en jullie hebben weer nederlandse grond onder jullie voeten. Welkom thuis. Frans, horen we maandag alle leuke verhalen nog eens opnieuw? Misschien tot dan.

Groeten Jan, Linda, Elcke en Julia

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours