haring.reismee.nl

Sint Petersburg

Even snel een berichtje vanuit St. Petersburg. De reis ging goed! We werden opgehaald door iemand via tiara tours die onz netjes naar de hostel bracht. In eerste instantie zag de hostel er niet uit , oud vies gebouw. Maar bij nader inzien zitten we hier super. We zitten op de zesde verdieping en alles is keurig . We slapen midden in het centrum. Net hebben we onze reisgenoot Patty onmoet en snel even pizza gegeten met z'n allen. Rusland is wel gaaf,prachtige architecteur en veel wodka ;) wat we morgen gaan proberen. Dus wordt vervolgd. Groetjes Frans en Olga

Ron

Mooi, lekker onder weg voor een geweldige reis. Niet te veel Wodka drinken. Prima vergadering.

Gr Voorzitter VV Kloosterburen

Jan Johan

Natuurlijk is wodka een prima ontsmettingsmiddel, daar kun je heel wat hostels mee reinigen en met een beetje wodka zie je de dingen ook in een heel ander, misschien helderder licht. Niet te ver uit het raam gaan hangen op die hoogte. Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Geniet ervan.

groet mede namens A

JJ

piet en diet

Fijn dat het hostel in St.Petersburg van binnen beter was dan het uiterlijk deed vermoeden.Zolang de wodka er niet uit de kraan komt.....We kijken uit naar jullie beleving van de Hermitage.Dv/hN meld vandaag dat het verboden is om op het Rode Plein in Moskou te fietsen,dat kunnen jullie dus wel vergeten. groeten van piet en diet

Sonja Tseard

Leuk om zo met jullie mee te reizen en te genieten van jullie verhalen.
Komt het door de wodka dat het nevelig is of is het ,het weer?
Dikke tut

Tiara Tours