haring.reismee.nl

genieten

Maandag 3 okt.
Een stuk of drie cathedralen bezocht. Heel veel gelopen.
City tour met de bus. Dit is echt wel een makkelijke manier om de hele stad te verkennen.
In een echt Russisch retaurant gegeten. ( voor weinig dus) Wodka gekocht in de buurtsuper tegenover ons hostel. Mooie stad. Woensdag wordt er regen verwacht en gaan we dus de hele dag in de Hermitage kunst uit de hele wereld bekijken. We hebben ook een automuseum ontdekt, dus jullie begrijpen dat we die zeer zeker zullen bezoeken.
Op dit moment zitten we dus aan de wodka in de gezamelijke ruimte met de onze reisgenote Patty, die dus ook wel wodka lust.
We willen Ron nog wel even speciaal feliciteren met zijn behaalde voorzitterschap van VV Kloosterburen en we weten zeker dat ze nu kampioen zullen worden.
Op het ogenblik een beetje motregen hier in Rusland, maar het is allemaal wel te doen.
Olga probeert nog wat foto's bij te voegen.
Heel veel liefs groeten van Olga en Frans.

Ron

He Bedankt luitjes, voel nu steun van de hele wereld en als je ze al gaan steunen in rusland lopen de dollars straks binnen. We missen jullie nog niet en Wilma is nu aan het oppssen bij catrien. Heb veel plezier en hoop dat het weer een beetje mee blijft zitten. XXX Ron

Tiets

Lees het alweer,gaat al weer gruwelijk gezellig daar,denken jullie om je wodka gebruik(als je morgen ook nog wat wilt bezichtigen)
Wens jullie nog veel plezier,mooi om te lezen dat jullie goed zijn aangekomen.
Have fun...
Tiets.

Hans en Truus

Hallo Frans en Olga

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en we kunnen dan ook wel stellen dat het genieten is daar!!!
Geweldig om alles zo mee te maken via de computer.

Wensen jullie heel veel plezier en wij lezen het met veel genoegen.

Groetjes uit Tynaarlo

Cees en Dineke

Leuk, en ook leuk dat we jullie online kunnen volgen.
Bedankt voor je felicitatie per mail :)

@Olga: Ben je nog jaloers dat ik met dierendag jarig ben?

Groetjes uit Molenrij.

K.Burgler

Heb je mail net geopend en je verhaal gelezen, geweldig dat we zo met elkaar kunnen communiseren.
denk er om frans de wodco met maate drinken.ik heb vandaag mijn computer weer geinstelleerd en moet vanavond je toegesrtuurde mails. even door lezen
Groetjes klaas & lenie

Tiara Tours