haring.reismee.nl

vrije dag

Vandaag zijn we elk een kant opgegaan. Olga is het wassenbeeldenmuseum ingedoken en Frans heeft het automuseum bezocht. Nu is het woord museum wel hoog gegrepen want menig particulier in Nederland bezit meer auto's. Het wodkamuseum moest natuurlijk ook bezocht worden. Veel gewandeld en s'avonds in het oudste restaurant van St.Petersburg gegeten. (zie foto's). Het weer was vandaag zeer redelijk. Morgen wordt er regen verwacht en gaan we de Hermitage in. Heel veel groeten van olga, frans en onze reisgenote patty.

Arjan & Jo

Kon je in het wodkamuseum alleen rondkijken of was het interactief? ;-)

Ron

Wat zijn jullie actief, past dat wel bij jullie uitstraling, besef wel we kijken allemaal mee en het leeft hier in nederland wel . Er zijn veel volgers met invloed, dus blijf uit de handen van de KGB. Gr. R B

jan haring

Dit is een test .vorige keer blokkeerde de cursor op dit punt. (nu gaat het goed,so far...)
Ik hou je verslag in de gaten want we hebben ook een grote treinreis op ons lijstje staan maar dan bv in Canada. (eea om je niet na te apen.)
Veel plezier
jan & Lies

Jan en Linda

Hoi vakantie gangers.

Leuk om even mee te kijken, met jullie reis!
Heel veel plezier en zo te lezen komt dat wel goed.

Groetjes Jan en Linda

piet en diet

Twee Vlamingen hebben na 20 jaar Rusland weer bezocht.De datsja's(zomerhuizen)zijn groter geworden.Eten en bouwmaterialen zijn vrij te koop,
maar de mensen zijn niet meer zo vriendelijk voor elkaar.Merken jullie als toeristen daar iets van?
Groeten van piet endiet

Tiara Tours