haring.reismee.nl

hermiteage

Laughing
Hallo, allemaal.

Vandaag de Hermitage bezocht. Het hele gebouw doorlopen. Het is te vergelijken met het Louvre in Parijs. Ontzettend groot en heel veel goud en marmer. Veel kunst en nog eens kunst. Schilderijen van Rembrandt, van gogh en Picaso. Daarna rustig naar het hostel gelopen en even bijgekomen. Samen met onze reispartner Patty uit gegeten. Maar deze keer zonder dansende dames om ons heen. Gisteren liepen we bijna een bloemenzaak in om te eten. Van een afstand zag het er mooi en fris uit met al die bloemen en ik dacht een zeer apart eet tentje ontdekt te hebben. Niet dus. We krijgen van Piet en Diet 2 keer hetzelfde mailtje over een paar vlamingen. we begrijpen niet wat we met vlamingen moeten doen. Misschien willen jullie dat uitleggen? Klaas mooi dat je weer een computer hebt. Zo kunnen we kontakt houden. Olga heeft door waar de houtzagerij staat (ligt) en in goed overleg is besloten om vanavond de houtzagerij naar een andere kamer te verplaatsen. Later meer . Heel veel liefs en groeten van Olga en Frans.

Arjan & Jo

De Hermitage ziet er indrukwekkend uit! Jullie vermaken je prima, dat blijkt wel. Hebben jullie al nagedacht over de houtzagerij in de trein? Wordt er een aparte geluiddichte wagon aan de trein gekoppeld? ;-)

klaas & Lenie

Mooi om zo cotact met elkaar te hebben. Veel gezien in Hermitage zeker heb enkele foto's gezien echt leuk. volgens mij zijn Piet en Dit even en de war met haar vlamingen. Olga je bedoelt zeker over die houtzagerij
dat frans vrezelijk lig te snurken Tot de volgende keer
Liefs Klaas & Lenie

Tiara Tours