haring.reismee.nl

Zondag.

Onze laatste dag in Moskou. Nog lekker door het centrum gewandeld. Wat foto's gemaakt. Lekker gegeten. Kortom gewoon genieten. Geen zon vandaag, maar het is best te doen. Het is nu 20.20 uur Rusian tijd en om 22.30 uur worden we naar de trein gebracht. Dat betekent ooh dat we 4 dagen waarschijnlijk gene verbinding hebben. Dus ons volgend bericht op zijn vroegst op donderdag. Alles is ok . Groeten van Frans en Olga .

Anko&Marga

Veel plezier de komende dagen, hoop dat het comfortabel is in een trein coupe.we kijken uit naar donderdagnieuws.

Klaas & Lenie

Hallo Frans & Olga.
Een heel goede reis toegewenst en we horen wel weer. DE gemaakte fotoos zijn super mooi om te zien
Gr. Klaas & Lenie

Ron

Goeie reis, er is vast onderweg genoeg te zien. Opdracht redelijk geslaagd, wel voetbal rellen geen stadion. Graag wil ik wat mee krijgen van een lokale onbekende sport en dat is voot jullie misschien een leuke uitdaging om dat aan ons te presenteren. Zie maar wat je tegen komt en leuk om het zo te volgen.

Gr Ron

karen en jacobien

hopelijk hebben jullie meer confort aan boord dan aylien destijds. maar ach, je moet alles een keer in je leven meegemaakt hebben. geniet we horen de verhalen. het blok uit spanje. x

sonja en carlo

Veel plezier in de 4daagse trein reis.

Leuk om jullie zo te volgen.

Groetjes Sonja en Carlo

henk Vos

Moi Luitjes,

fijn om jullie reis verhaal te lezen.
Niks mooier als dat en dan bij thuis komst er fijn o terug kijken.
Pakken die hap zou ik zeggen.
Ik ben van plan om in het voorjaar 2012 naar Valencia te vliegen en vandaar door Z-Spanje naar Faro in Z Portugal en vandaar naar het noorden en via de pelgrim route St Jacob weer naar huis te fietsen.
Als ge de tijd hebt moeten we dat pakken toch.

mvg Henk Vos

Karin

Hallo!!!! Het word nu ineens wel heel stil hoor!!! Barst van de nieuwsgierigheid hoe het in de trein is!!!
Wacht met spanning op nieuwe verhalen en fotomateriaal

Tiara Tours