haring.reismee.nl

Beijing

Gistermiddag zijn we aangekomen van in Beijing. Het einde van de trans mongolie express!! Vanuit Ulan Bataar was het anderhalf dag nog reizen met de trein. Wat voor ons nu als een makkie klinkt. Terwijl in Nederland drie uur treinen al er lang is. Op het station in Peking afscheid genomen van onze treinvriendjes. Gedurende de reis hebben we al erg leuke contacten opgedaan.

Vanaf nu gaan we ons zelf redden er is niks meer geregeld wat ook wel weer lekker is. Het plan is om eerst bij te komen in Peking voor 1 of 2 weken en dan door te reizen naar het zuiden van China.

De aankomende 5 dagen zitten we in het Happy dragon hostel in Peking. Het is hier echt prachtig! Heerlijk tuintje met een cafe / zithoek in het midden. We hebben een twee persoons kamer met eigen douche en wc wat nu echt luxe en verwennerij is. Vanmiddag gaan we Peking verkennen en vanavond stappen met onze treinvrienden!!! Ben erg benieuwd. We houden jullie op de hoogte!!

Liefs Olga en Frans

@ Henk ik hoop dat Sigrid al weer beter is! en anders pak je maar Ingrid hoor!

@Iedereen bedankt voor al jullie reacties tot nu toe, leuk om te lezen!!!!