haring.reismee.nl

27 okt.

Hallo allemaal. In de eerste plaats bedankt voor alle felicitaties!! Het is een geweldige ervaring om hier in China je 65e verjaardag te vieren. Het toeval was dat het hostel zijn driejarig bestaan vierde op 26 okt. en jullie zullen begrijpen dat het om 24.00 uur dubbel feest werd. de eigenaar had zelfs een taart voor mij geregeld. Al met al hield het natuurlijk wel in dat het een beetje laat werd en het programma van 27 okt enigzins veranderd moest worden. 26 okt naar het zomer paleis geweest, hetgeen in een heel groot park ligt. Nu is het probleem dat er twee heel grote parken naast elkaar liggen en ja hoor we lopen ons de sokken uit de schoenen in het verkeerde park om een paleis te vinden. Na veel navraag bij al die chinezen kwamen we er achter dat we in het park ernaast moesten zijn. Dat hield wel in dat het 2 metrostations verder was. Na een lange klim omhoog werd onze wandeling beloond. ( zie foto's). 27 okt. om 1300 uur was ons lichaam weer redelijk stabiel en konden we op reis richting de Olympische stad. Het vogelnest bekeken en de watertube. In het vogelnest op een seg-way gereden en met een voetbalclub op de foto. Het waren best leuke jongens , maar ze zeiden niet veel. Morgen dan wel naar de muur en moeten we er vroeg uit. 07.30 uur ontbijt en om 08.00 in de bus naar de muur. Morgen hopen we foto's te laten zien. Hans en Truus ook nog van harte gefeliciteerd met jullie trouwdag!! Luitjes ik neem nog een borrel en niet te laat op bed. Vandaag op nog in een Hutong geweest waar je van alles kon eten.zie foto's . veel liefs en groeten van Olga en Frans.

Ron

Frans wat een ervaring moet dat zijn op z'n olympische stadion te zijn, maga. Ziet er geweldig uit en jij kunt zo Fergenson op volgen als trainer van Manchester united.
Heel veel plezier op de muur en we zien wel hoe het daar was. Gr Ron

Tiara Tours