haring.reismee.nl

tussendoortje

Buiten het feit dat een hostel goedkoop is, is het grote voordeel van een hostel dat je nooit het gevoel hebt dat je alleen bent. maar wel net kan doen of je alleen wilt zijn. Bovendien kan je aan iedereen alles wijsmaken, want je ziet om de 3 os 4 dagen weer andere mensen. Wat me bevorbeeld opvalt dat sommige bezoekers van een hostel een vaag verhaal hebben over hun vrienden in China en in de rest van de wereld en velen zijn hier om z.g. handelspartners op te zoeken. Weer een ander is piloot geweest en anderen hebben hun bedrijf verkocht (dat laatste kan waar wezen) alleen valt het me op dat ik overal verreweg de oudste ben. Hoe dan ook ik ontmoet een heel nieuwe wereld, waar ik wel eens van gehoord heb, maar waar ik nu middenin zit en het bevalt me allemaal prima. Ik denk trouwens dat deze manier van reizen voor veel mensen een soort van therapie voor ze is. Diverse mensen zeggen dat ze op zoek zijn naar zichzelf. Welnu ik hoop dat ze zichzelf zullen vinden. Ik ben nog niet uit over dat vuurtje op het asfalt hier in ons straatje ( lees steegje) Ik vroeg ernaar en toen begon men een beetje vreemd te lachen en men zei dat het was om eten warm te maken. Ik ga verder op onderzoek. Morgen avond hebben we een Halloweenparty in ons hostel. Wat dat betreft treffen we het goed hier. Het weer is nog steeds uitstekend. Misschien gaan we vandaag nog de lamatempel bezoeken. We zien wel. Tot later, liefs en groeten van olga en frans.

Reacties

Reacties

Ron

Stoer, FRANS DE MUUR HARING.

Arjan & Jo

Prachtig om jouw beschouwingen te lezen. We hebben helemaal blauw gelegen over jouw visie op 'de Lonely Planet reiziger', je sloeg de spijker op z'n kop. Was ons in het verleden ook al opgevallen. Vooral de oplossing met de gele streep over de weg was briljant.

Patty

En, nog naar de lamatempel geweest??! Ben ik ook vandaag geweest haha! We schijnen alles op dezelfde dagen te bezoeken, maar toch zijn we elkaar nog niet tegengekomen;-) Ook weer niet zo heel erg gek in die drukte hier.. Groetjes, Patty

Jenneke de Vries

Hallo Frans en Olga,
Prachtige foto's en leuke onderhoudende verslagen!
Frans, nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik volg jullie nu ook via jullie site , adres door gekregen van Abelien! Heel veel plezier gewenst en een goed vervolg van jullie reis.
Jenneke

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Tiara Tours